Рус
En
By

Адрас: 247710, г. Калінкавічы,
пл. Леніна, 1

Е-mail: mailrik@kalinkovichi.gov.by

Тэлефон: 8 (02345) 4 21 40;  факс : 8 (02345) 3-17-12

Плошча імя У.І.Леніна Чыгуначны вакзал Белаграпрамбанк Помнік 125-годдзю Палескай чыгункі Фонд сацыяльнай абароны насельніцтва Воінскае пахаванне вул. Куйбышава Гарадскі парк Калінкавіцкі раённы выканаўчы камітэт Храм іконы Свята-Казанскай Божай Маці
Плошча імя У.І.Леніна

Фінансавы аддзел


Фінансавы аддзел Калiнкавiцкага райвыканкама

Паштовы адрас: Рэспубліка Беларусь
247710, г. Калінкавічы, пл. Леніна, д. 1
Прыёмная: кабiнет 4

Тэлефон: +375 2345 3 12 70

Факс: +375 2345 3 17 06

E-Mail: fo.41900@minfin.gov.by

УНП 400061414, 
р/р BY73AKBB36049000024383300000

Цэнтр банкаўскіх паслуг  № 313 

ААТ "ААБ Беларусбанк

БІК AKBBBY2Х

Час працы: у адпаведнасці з рэжымам працы

Калінкавіцкага раённага выканаўчага камітэта

 

панядзелак-пятніца: 8:30-13:00, 14:00-17:30

перадсвяточныя дні: 8:30-13:00, 14:00-16:30

 

Вышэйстаячыя органы:

 

1. Калінкавіцкі раённы выканаўчы камітэт

 

2. Галоўнае фінансавае ўпраўленне Гомельскага абласнога выканаўчага камітэта

 

Паштовы адрас: Рэспубліка Беларусь

246050, г. Гомель, пр. Леніна, д. 2

Тэлефон : +375 232 33 40 03-прыёмная

Факс: +375 232 33 40 43

 

Асноўнымі задачамі фінансавага аддзела Калінкавіцкага райвыканкама з'яўляюцца:

1. Эфектыўнае правядзенне бюджэтна-фінансавай і падатковай, у частцы мясцовых падаткаў і збораў, палітыкі на тэрыторыі Калінкавіцкага раёна.

2. Складанне праекта раённага бюджэту, разліковых паказчыкаў па кансалідаваным бюджэце раёна і прадстаўленне яго на разгляд райвыканкама.

3. Правядзенне ў межах сваёй кампетэнцыі мерапрыемстваў па своечасоваму і поўнаму паступленню даходаў, эфектыўнага і мэтавага расходавання сродкаў раённага бюджэту і ніжэйстаячых бюджэтаў.

4. Кантроль за выкананнем бюджэтнага заканадаўства на стадыі складання, разгляду, зацвярджэння і выканання мясцовага бюджэту і бюджэтаў першаснага ўзроўню.

Кіраўніцтва фінансавага аддзела і час прыёму:

 

Час прыёму, тэлефон

Кабінет

Начальнік фінансавага аддзела

Кавалевіч Святлана Адамаўна

кожная серада

8.00-13.00
3 12 70

№4

Намеснік начальніка

фінансавага аддзела 

Бойка Вікторыя Казіміраўна

кожны чацвер

8.00-13.00
3 17 05

№14

Папярэдні запіс на прыём па тэлефоне 3 17 05

Адказная асоба за вядзенне і захоўванне кнігі заўваг і прапаноў - галоўны бухгалтар Чыжэўская Людміла Мікалаеўна - кабінет 12.

 Структурныя падраздзяленні фінансавага аддзела і кантактныя тэлефоны:

Структурнае падраздзяленне

Тэлефон

Сектар бюджэтнага планавання і фінансавання невытворчай сферы

3-16-73


Сектар даходаў бюджэту і фінансаў вытворчай сферы

3-16-71

 

Група бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці

3-17-06

 

 "Гарачыя лініі" праводзяцца спецыялістамі фінансавага аддзела ў працоўны час у працоўныя дні. 

 

Адміністрацыйныя працэдуры,

якія ажыццяўляюцца фінансавым аддзелам Калiнкавiцкага райвыканкама

па заяўным прынцыпе «адно акно»

18.16. Прыняцце рашэння аб прадастаўленні льгот па выплаце мясцовых падаткаў, збораў, рэспубліканскіх падаткаў, збораў (пошлін), якія цалкам выплачваюцца ў мясцовыя бюджэты, а таксама арэнднай платы за зямельныя ўчасткі, якія знаходзяцца ў дзяржаўнай уласнасці.

(Згодна з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. №200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»).

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

- заява;

- звесткі аб даходах грамадзяніна і членаў яго сям’і, якія сумесна з ім пражываюць, за апошнія 12 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу падачы заявы.

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры – бясплатна.

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры – 15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц.

Адказны за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры –  Бойка Вiкторыя Казіміраўна, намеснік начальніка фінансавага аддзелаКалiнкавiцкага райвыканкама, кабінет 14, тэл. 3-17-05.

У час адсутнасці намеснiка начальніка фінансавага аддзела адказным за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры з’яўляецца загадчык сектара даходаў бюджэту і фінансаў вытворчай сферы Мухiн Сергей Мiхайлавiч, кабінет 4, тэл. 3-16-71.

Час працы:

пн-пт: 8:30-13:00, 14:00-17:30

перадсвяточныя дні: 8:30-13:00, 14:00-16:30

15.24. Выдача даведкі аб стане разлікаў па атрыманых з мясцовага бюджэту пазыках, выкананых гарантыях мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў. (Паводле Пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17 лютага 2012 г. №156 «Аб зацвярджэнні адзінага пераліку адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі ў адносінах да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, унясенні дапаўнення ў пастанову Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 14 лютага 2009 г. №193 і прызнанні страціўшымі сілу пастаноў Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь»).

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

- заява.

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры – бясплатна.

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры – 15 дзён з дня падачы заявы.

Адказны за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры Чыжэўская Людміла Мікалаеўна,
 галоўны бухгалтар фінансавага аддзела Калiнкавiцкага райвыканкама, 
кабінет 12, тэл. 3-17-06.
 

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца фінансавым аддзелам па заявах грамадзян (з Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. №200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»).

 

 

 

 

 

 

 

Партал інфармацыйнай падтрымкі экспарту
Мэта99
Ганарымся, што навучылі
Беларуская натарыяльная палата
Дзяржаўны пагранічны камітэт
АДР
Землеўпарадкавальная служба
Памяць (спіс землякоў, загінулых у гады Вялікай Айчыннай вайны)
Гомельаблмаёмасць
Інтэрнэт-рэсурсы